top of page
חיפוש

הנכס הדיגיטלי שרוב העסקים הקטנים מפספסים

  • aviafriat22
  • לפני יומיים
  • זמן קריאה 2 דקות

אתם קמים בבוקר, נותנים את הנשמה בעסק, השירות שלכם מעולה והלקוחות הקיימים מרוצים עד הגג. אבל כשאתם מסתכלים על יומן הפגישות או על כמות הטלפונים הנכנסים מלקוחות חדשים – משהו שם חסר. אתם "צמאים" ללידים איכותיים, כאלה שמחפשים בדיוק את מה שיש לכם להציע, אבל נדמה שהם פשוט לא מוצאים אתכם.


האבסורד הוא שהפתרון נמצא ממש מתחת לאף, הוא חינמי לחלוטין, והוא אחד הכלים החזקים ביותר שיש לשיווק העסק: כרטיס העסק של גוגל (Google Business Profile).


עסקים רבים רואים בזה "סתם עוד סיכה על המפה", אבל האמת רחוקה משם. מדובר במנוע צמיחה אדיר, ואם עוד לא הקמתם או שדרגתם את הכרטיס שלכם – אתם משאירים כסף על הרצפה. הנה למה זה כל כך קריטי.


1. להיות שם בדיוק כשמחפשים אתכם

הסטטיסטיקה חד משמעית: רוב הלקוחות מחפשים שירותים "לוקאליים" (מקומיים). כשהם צריכים אינסטלטור, עורך דין, חנות פרחים או יועץ עסקי, הם כותבים בגוגל את השירות + העיר. אם הכרטיס שלכם לא קיים או לא מעודכן, אתם פשוט שקופים. לעומת זאת, כרטיס עסק מסודר מקפיץ אתכם בתוצאות החיפוש (במיוחד ב"שלישייה הפותחת" של המפות) ומגיש אתכם ללקוח בדיוק ברגע שהוא צריך את השירות.


2. הרושם הראשוני קובע (והפרטים הקטנים מנצחים)

זה לא מספיק רק "לפתוח כרטיס". גוגל רוצה לתת לגולשים את המידע המדויק ביותר.

  • שם העסק: חייב להיות ברור ומדויק.

  • המיקום: הוספת העיר והכתובת המדויקת היא קריטית. גוגל מזהה את המיקום של המחפש ומחבר ביניכם. עסק שמוגדר היטב גיאוגרפית יקבל עדיפות בחיפושים מהאזור.

  • שעות פתיחה ודרכי התקשרות: אין דבר יותר מתסכל מלקוח שרוצה להתקשר ואין מספר, או שמגיע וסגור. זמינות המידע היא חלק מהשירות.


3. כוחה של ההוכחה החברתית (ביקורות)

בעולם הדיגיטלי, ביקורות הן ה"פה לאוזן" החדש. כרטיס עסק בגוגל מאפשר ללקוחות מרוצים לדרג אתכם. עסק עם 50 ביקורות חיוביות וציון 4.9 יקבל פי כמה וכמה פניות מעסק ללא ביקורות כלל. הביקורות בונות אמון מיידי עוד לפני שהלקוח חייג אליכם. זהו כלי המרה פסיכולוגי ראשון במעלה.


4. תמונה אחת שווה אלף לידים

הכרטיס בגוגל הוא חלון הראווה שלכם. עסקים שמעלים תמונות של העסק, של הצוות, של מוצרים או של פרויקטים שבוצעו, זוכים ליותר חשיפה וליותר הקלקות. תמונות משדרות אמינות. הן מראות שיש "אבא ואמא" לעסק, שיש פעילות אמיתית, והן עוזרות ללקוח לדמיין את עצמו מקבל מכם שירות.


5. הגשר לאתר שלכם: סינון ואיכות

אחד היתרונות הגדולים הוא היכולת לקשר את הכרטיס ישירות לדף הנחיתה או לאתר הבית שלכם. למה זה חשוב? כי כרטיס הביקור בגוגל נותן את ה"טיזר", אבל האתר שלכם סוגר את העסקה. קישור לאתר מעלה את המוניטין של העסק בעיני גוגל (Authority), אבל חשוב מכך – לקוח שנכנס לאתר דרך הכרטיס, קורא עליכם, רואה עבודות ומבין מי אתם, הוא ליד "בשל" ואיכותי יותר. הוא כבר עבר סינון ראשוני והוא פונה אליכם כי הוא רוצה אתכם ספציפית.


לסיכום: הצעד הפשוט שיעשה את ההבדל

לפתוח ולנהל כרטיס עסק בגוגל זה צעד פשוט, חינמי ונגיש. לא צריך להיות מתכנת ולא איש שיווק דגול. אבל ההשפעה של הצעד הזה על העסק היא דרמטית. זה ההבדל בין עסק שמחכה שהטלפון יצלצל, לבין עסק שנמצא שם בגאווה, בולט מעל המתחרים, ומזמין את הלקוחות האיכותיים להיכנס בדלת.


אל תחכו. תפתחו את המפה, ותשימו את העסק שלכם במקום הראוי לו.

 
 
 

תגובות


לקוחות ממליצים

חנות

השירותים שלי

תיק עבודות

עזרה

  • fiverr-1324440159252630031
  • Whatsapp
  • Instagram
  • Facebook

כל הזכויות שמורות לאבי אפריאט עיצוב גרפי

אבי אפריאט Avi Design Logo לוגו
bottom of page